Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, December 18, 2010

Lets aiming something! should i?

Since 2011 tga berjalan terkedek2
dan hampir mendahului 2010..
Tibe2 terasa nak berazam lah pulok..


Azam buleyh tahan byk woo.
hehehe

Harap2 buley lah terlaksana kn
jgn angan2 mat jenin.. huk3!!


1. NO shopping - ha? Definitely No No. What i mean is less shopping. gilew hapo no shopping?! habis
    Parkinson aku selama sebulan!! 
shopping time sale jela!!






2. Turtle bank - hmm mama ku dah bising, yela aku ckp lagi brpe taon jek nk kahwin, but duit nye 
     enggak ada lagi! huhu >.<".  So aku kena save at least 1.5k utk barang hantaran time bertunang & 
     kenduri2. Untuk nikah, 2012 lah ek! Insyaallah. hihi. berangan dulu :P

comel je turtle ni :)






3. Diet !! - erghh kt umah tak leh nk diet ah T_T tunggu bile Im at UM balik la so baru boleh minum JUS MATE yg aku beli baru2 ni. hehe. aku baru minum 3paket, rasa buleh tahan gak la. Mahal? mmg lah. Tapi please aku nak berat aku time form5.. 58KG sebab tinggi 164cm.. huh!!!

I loike kuceng, but xleh bela sbb allergic :(



4. Insan yg Solehah - Setiap hari, mati makin menghampiri kita. Kita x tahu bila kita akn 
    meninggalkn dunia yg fana ini. Could be esok,lusa, next week. So, saya rasa dah tiba masa kita 
    mendekatkan diri dgn ALLAH lagi2 kita ni adalah umat akhir zaman.. hmm semoga Iman saya & keluarga  
    masih di lindungi oleh ALLAH SWT. Insyaallah Amin!! :)



So sweet!


No comments:

Exchange link

.