Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 14, 2011

Kura-Kura Bogel

Kura-kura aku 2 ekor,
seekor namanya KITTY and seekor lagi LABI.
Actually LABI ni berpasangan dengan LABU ( mcm cerita P.Ramlee )
Tapi LABU ni dah mati dah 3 bulan yang lalu =(
Kitty lak aku bela dah 3 tahun,
tapi still belum "tutup mata" lagi sebab hayat kura-kura mmg panjang!


*ini LABI, tgk lubang hidung pun kenal, besau =P

Labi berwarna hijau muda
Kitty berwarna hijau gelap

So takde masalah nak kenal mana satu KITTY and LABU

*siap sedia untuk melakukan lompatan Jatuh terguling2

Kura-kura ni selalunya tak berapa suka kite pegang dia.
Nanti tangan dia akan bergerak2 macam sotong kurita!
Sudah lah kuku nya tajam =.="
sakit tau tak!
*padahal tak luka pun if kena cakar hehe


*saya memang suka berenang --> LABI

Kura-kura ni memang suka berenang, tapi boleh gak hidup di darat.
Cuma kura-kura ni kalau nak makan mesti kat air.
Yela gigi tak kuat, makanan kena kasi lembik baru boleh makan tau =D

Lepas tu kura-kura ni suka bergaduh gak.
Kalau bergaduh mesti tangan ke depan dua-dua.
Aku pun tak tau lah kenapa.
maybe dorg bajet tgh main pistol kot?
tembak-tembak!
beng! beng!

Korang nak tengok tak kura-kura bogel mcm mane?
ha mcm nie

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Hahahaha!
ish tak malu lah kura-kura bogel pun nak tengok!
hehehe.
Kura-kura ni mane boleh tanggalkan rumah dia,
kalau tanggal nanti dia takde rumah dah jadi pengemis lak
sob sob =P


*aku tak penah dapat baby kura-kura, dorg tak pandai ngawan lah!
sekian!

6 comments:

faiz faiz said... [Reply]

tuan die bogel ade x?hehehe

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@faiz

xde!!

Hasnurul Hasnurul said... [Reply]

comelnya.....!

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@-hasnurul afifah-

hehehe tq :)

Anonymous said... [Reply]

Comelnye... aku dulu pernah jaga tp xtahan lama.. aku x reti jaga kot...hurmm..

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@d'HeLL

ye kot.. xpe2 kalau rajin bela la lg hoho

Exchange link

.