Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 13, 2011

Nafsu ku bergelora !


Makin lama makin tak boleh di bendung nafsu ku ini!
Sudah lama aku menunggu untuk memiliki mu.
Malangnya, selalu saja aku hampa.
Aduh sayang
mengapakah dirimu begitu sukar ku dapat?
Suatu hari nanti,
kau akan jatuh ke tangan ku sayang ku!



Sungguh nafsu ku bergelora sayang.
Segala syarat untuk memiliki mu telah tersedia,
hanya menunggu masa untuk kita bersua..
oh sayang.....



Oh maaf, kata-kata ini bukan untuk manusia ye :)
untuk si dia sebenarnya....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

IPAD 2 !!

ye aku nak sangat beli Ipad 2..
duit sudah ada,
tapi kan bulan april kot aku tak ingat,
aku pergi MACHINE klcc,
tanya about Ipad 2,
tapi semua out of stock.

So soalannya di sini,
Ipad 2 sudah di restock ke??
Now kat machine ada jual Ipad 2 tak?
Please sesiapa yg tahu tolong jawab
aku tak sabar T_T


6 comments:

Beeha B. Beeha B. said... [Reply]

i pun nak! but my dad belikan utk my sis as a hadia sbb dh dpt kerja....lmbtnye turn i..nk jugak...

munirah munirah said... [Reply]

bestnye.. :) cube la cari kat tmpt lain pulak..

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@Beeha B.

yeke? huhu xsbrnye nak ade, hehe

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@munirah

orait :) hee

faiz faiz said... [Reply]

itew support casing jela k?huk3..

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@faiz

rm300 tau hahaha

Exchange link

.