Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, February 24, 2011

Penat Lelah seorang Mahasiswi

 Saya akui sepanjang saya hidup kat dunia, 
zaman Universiti sangat BEST,
BEST sebab banyak kenangan manis dan pahit,
they'r equally divided tau.
Zaman Uni gak mengajar saya untuk menjadi student yg sgt
rajin dan menyiapkan kerja ON TIME!
During my 1st sem dkt UM,
semua nya indah belaka becauze my schedule wasnt too packed!
Sem 2 ha packed gila nak mampos!
padan muka aku kan?!
hahaha
Assignment melambung2 atas meja,
Kuiz beratur setiap minggu,
dgn bulan March ada dinner lagi,
aiyooo
bila masa aku nk shopping =.="
handbag dah ada, ha baju dgn kasut belum ada!
tapi ritu dah survey kasut clarks,
cantik! harga pun cantik gak, RM368!
wahahaha
maybe, harga tolak tepi r, cantik beb,
ankle boot, so pe r lagi,
akan ku kebas esok lusa :P

1 comment:

Nik Nik said... [Reply]

rindu zaman uni dulu :)

Exchange link

.