Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Friday, April 29, 2011

Exam --> Wayang --> Makan!

Salah satu cara nak release tension ---> TENGOK MOVIE!!
Tadi lepas je paper PHYSICAL CHEMISTRY habis,
terus kaki gatai nak tengok wayang 
muahahaha
padahal 3 paper CORE belum habis ceitt!
takpe takpe
otak punye pasal aku sanggup buat apa saje,
asalkan otak ni ada space nak sumbat subjek my course --> CHEMISTRY

Then tengok wayang cerita THOR kat KLCC
bagi aku best lah cerita tu
macam xnak berganjak kaki nie keluar tau g tandas
wahaha
yela lagi pun ada orang yg belanja :P
bukan aku yang bayar.
Kalau aku yang bayar mau kedut 15 kat dahi aku.
hehe

tak rugi tengok cerita nie :P
hehehe

Bagi aku hero cerita THOR tak ensem
tapi adik dia loki boleh tahan ensem
hehehe
suke-suke :P


okay now nak sambung baca buku,
rabu minggu depan exam PRINSIP KIMIA
daaa~


2 comments:

Jahirah Jahirah said... [Reply]

release tension...xpe..haha.
nway gud luck utk next2 paper tuh.

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

hehehe thanx :)

Exchange link

.