Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 23, 2011

Gila Tenis sudah!

Sejak naik semester 2 hari tu,
aku makin minat main TENIS pulak!
mula-mula tu rasa berat gak racket tenis tu
tapi dah selalu main,
rasa seronok gila
hahaha

muka org baru kenal dunia tenis eh?

Tapi aku belum ada racket sendiri
so far pinjam kolej punya je,,
aku nak SENDIRIAN BERHAD punyee
nak brand WILSON lah
warna PINK + PUTIH = MINE!



syg nak yang ini please my hubby faiz :P

Bajet harga raket?
ala bawah RM200 sudah
buat apa nak mahal-mahal?
Handbags mahal-mahal aku nak lah
hahaha

Even now study week,
aku still main tenis gak
tapi petang-petang jela

Segan aku main kat court tenis nie
sebab apa?
sebab di kelilingi blok laki-laki!!

jurulatih saye :P
thx sbb ajar saye,
syg awk wey :P
haha


Okey now nak sambung belajar! bye-bye!




1 comment:

B33HA B3n B33HA B3n said... [Reply]

~oh, dah 2 tahun tak main tenis~ haha..dah berhabuk semuanya~ke dah hilang~

Exchange link

.