Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 14, 2011

Hantu Makcik Nasi Lemak~

Teringat dulu zaman jadi budak matrix dulu,,
Kat KMJ dulu memang famous dengan cerita makcik jual nasi lemak,,
dulu yang berhantu dekat blok F and C,,
tapi blok girl lah blok girl laki-laki aku tak tau cerita sangat hahaha
Mujur lah aku ni blok E,
hantu kurang jengah kat blok aku ni..
aku pun tak tau kenapa hehehe

Kalau kat blok F berhantu sebab blok tu dekat dengan padang yang agak keras wuuuu~
kawan aku pernah dengar macam-macam kat dalam bilik dia,
kawan aku lagi sorang siap pernah kena ketuk pintu dengan pocong lagi
huhuhu
seramnya,,, aku mujur lah x pernah nampak time jadi matrik dulu,,
xnak aku,, seram sangat,,
even tasik kat KMJ tu pun seram wehhh,,
ramai yang tak berani nak pergi situ malam-malam
Sudah tu sesiapa yang pernah dengar cerita ngeri kat tingkat 3 blok F,
mesti seram je nak lalu kat satu bilik tu...
Ahhh tu semua rahsi yang ada kt KMJ hehe

Tapi apa pun, kenangan kat sana sangat best,
aku rindu kan KOLEJ MATRIKULASI JOHOR :)


tengok part nie teringat zaman matrik aku dulu,,
huhu :)

7 comments:

Unknown Unknown said... [Reply]

betol3..best gila kat KMJ..

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

hehehe

:: Nursyahida Daud // Scha :: :: Nursyahida Daud // Scha :: said... [Reply]

hay feyqa..
i had TAG u..
Go here ok...=)
http://nursyahida-thisisme.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

=))

SherilH SherilH said... [Reply]

follow anda :D

IntaNBerliaN IntaNBerliaN said... [Reply]

Tag Join GA :-)...

http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/04/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

Fatin Syahira Ramli Fatin Syahira Ramli said... [Reply]

hehe. drop kat sini :)
eh kalau kat matrix n9 femes ngn makcik karipap jual karipap tepi tingkap. haha. cuak LOL!

Far8 budak baik Far8 budak baik said... [Reply]

asal??zaman matrik kau dulu ada hantu kak karipap ni kh???haha

Exchange link

.