Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 7, 2011

shopping di UNIQLO KLCC!

Hajat di hati nak pergi Times Square

Sudah tu sampai kat monorail, tengok ramai gila orang!
aku tak sanggup nak mengecik kan badan semata-mata nk pergi TS!!
Jadi aku terus melupakan hasrat nak pergi TS 
sob-sob-sob


Tapi takpe, aku ada backup plan
pergi KLCC jela.
senang sikit dari station Universiti pergi KLCC just 1 way jah =D
hehe
Lepas sampai je dekat KLCC

aku tengok ramai gilerrr orang pegang paper-bag UNIQLO
wah dalam hati aku sah-sah UNIQLO dah buka
*dalam hati dah dgr bunyi ka-ching!!
hahaha

sudah tu memang betul UNIQLO baru buka
happy gileeeerrr aku!
queue up pun queue lah!
janji aku dapat rembat something 
heheheheheehe



Yeah!! banyak duit lebur kat UNIQLO nie,,
satu baju untuk aku 
satu baju lagi mesti lah untuk boipren yang tersayang
hahahaha

sudah tu aku gi melawat machine
alamak aku sudah jatuh hati dengan IPAD 2!!!
aku nak IPAD 2 gak,
boleh?
boleh, boleh, boleh jalan daaa!

No comments:

Exchange link

.