Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, June 11, 2011

1st Giveaway dari L0vely Craft Naida!!!!

Tadi blogwalking aku terjumpa blog ini

http://lovelycraftnaida.blogspot.com

Cantik kraftangan naida, :h: i loike :face15:
Lepas tu aku merayau :122: lagi kat dalam blog naida,
Then aku tengok dorg ada buat GA
Aku pun terasa nak join lah :q::9:

:108: Hadiah :s:Semuanya hadiah yang :98: nadia janji kan!
Best kan best kan :120:
:48: Hadiah utama : berupa bantal dari Lovely craft :132:



Cara-cara nak join?

:0h2: Jadi follower naida. :65: DONE !

:9n2: Like FB Lovely Craft Naida :65: DONE !

:9v2: Buat entri :47:about this GA. :65: Okey everything DONE i think? hehe

:9x2: Tinggalkan komen anda so naida senang nak cari anda :face12:
:65: hehe nanti saya komen ye? girl

:0z2:

:84: If aku yg menang, blh bawak bantal pi jalan2 :42: pusing satu bilik. :11:


1 comment:

Lavender Naida Lavender Naida said... [Reply]

oke, thanks cik princess feyqa!

nnt jgn lupa rajin2 lawat blog naida k, :)

Exchange link

.