Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 12, 2011

Bercium dalam gambar.


Tadi tengah syiok chat monitor dgn member aku,
tetiba lak dia bagi aku gambar ni!
mula-mula hangin gak aku bila dia tunjuk gambar ni,
hilang pahala aku hari ini tau
:face3:
*cough cough
*sumber dekat google. gambar ni sopan sikit.:25:


Aku tak tau siapa perempuan di dalam gambar tu.
Dengar-dengar namanya Shasha?
Ah peduli apa aku dengan nama dia.:49:
Dia upload gambar ini di FB
*konfem2 lah leh tersebar luas.:face57:
Aku pun tak tau lah apa jadi dengan dunia sekarang ni.
Bila yg haram di jadikan halal,
semua perasaan malu hilang thumbsdown
Harap-harap lepas ni jangan lah ada lagi gambar or pengakuan yang menunjukan
remaja ISLAM sudah hancur akhlaknya.
nauzubillah~:face16:

*ingat nak letak gambar kura-kura aku tengah mandi bogel.
Nak tengok? mrgreen


13 comments:

Miss Jingga Miss Jingga said... [Reply]

baek letak gambar kura-kura bogel uh..haha, btw, ur header nice giler arhh!!

SoLy SoLicious SoLy SoLicious said... [Reply]

sape ni? artis ka?

nohoho =) nohoho =) said... [Reply]

tak elok letak gambar lucah kure2..hehe
TERDIAM PENYOKONG KELANTAN
HATI-HATI DENGAN SCAMMERS
FOLLOWER KE-100
Jom review 2DayBlogger.com dan menangi wang tunai
TEMURAMAH BERSAMA PENGASAS BLOG
PREMIER LEAGUE TEAM OF THE DECADE

Dzarief Zuhdi Dzarief Zuhdi said... [Reply]

haha.. gambar nie dah meletop mnggu lepas lagi.. kadang2 melayu jadi org melayu nie.. Baik jadi orang Islam jer..

KinosKoko KinosKoko said... [Reply]

nak tengok kure2 ilang cengkerang...mana2? hehe

-hasnurul afifah- -hasnurul afifah- said... [Reply]

mahu tgk kura-kura mandi bogel.. bukan slalu ada org offer.. =p

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@Miss Jingga

hehehe kura2 I ckp nanti dia popular sgt haha

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@SoLy SoLicious

nope, seorg HAMBA ALLAH huhu :)

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@nohoho =)
hehehe tu lah malu dye hehe

amirah ahadar amirah ahadar said... [Reply]

haihhh,,diorang ni bajet diorang 2 je bercita..memang hampehdotcom laa..huhu

first time ke sini..followed!!

jmput la singgah tempat saya..be my fren k :P

Jahidih Saili Jahidih Saili said... [Reply]

hehe..sy ketinggalan rupanya..sy xtahu menahu pun ttg gambar kt atas tu..
bahaya bila keadaan mcm ni terus berleluasa..kata imam ghazali, kalau mahu melihat keadaan suatu negara @ masyarakat 10 tahun akan dtg, lihatlah anak muda zaman skrg..

MissDT MissDT said... [Reply]

manusia skrg ni, dah tatau halal haram. malu pun tak >_<

NFD NFD said... [Reply]

oh puteri shasha ni eh ? nak buat buat lah but private lah .tak payah nak jaja gambar semua . isk isk,ingat awak tu minah salleh ke ,bhahaha

Exchange link

.