Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 6, 2011

Aku tau kau hebat


Aku tak pernah kisah pun kau hebat ke tak.
Sebab aku pun lagi hebat dari kau.
Tapi tak perlu lah kau bangga diri dengan semua orang.
Sudah lah kawan-kawan aku pun kau sibuk nak kebas,
lepas tu busy body plak aku in relationship dgn siapa.
Aku rugi betul kenal dengan kau berapa tahun yang lalu.
Dulu kau cakap kenapa ramai tak suka kau.


Oh!
Kalau nak tahu aku pun tak suka kau tau tak?
hahaha

Ayat kau semua macam mulia sangat je kau kan :17:
Tapi sebenarnya?
ha macam &$*@!
haih geram aku tau!



:0z2: Selamat kau tak komen kat status aku.
Kalau tak habis kau!!evil


:0x2: TeddyNote : Tengah geram. haha


No comments:

Exchange link

.