Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 26, 2011

day 30 - hari ke 30.. apa yang berlaku?

Wah sudah hari yang terakhir rupanye!
Tak sangka kejap betul dah sebulan yek?
huhu

Hari ni takda yg special pun berlaku.
Yela hari orang kerja kan,
nak berjalan-jalan window shopping semua tak boleh.
hahaha

Maybe kejap lagi lunch kat MCD BTHO kot.
Ingat nak update itunes aku sekali sebab ni pakai version last month punya.
Then aku nak g usha-usha movie yg best dekat wayang.
Ingat esok nak ajak my mom pergi tengok wayang sbb ada 1 tiket free.
Esok kan murah sikit wayangnya =p


Then hari ini gak aku planning nak susun schedule next sem.
Kalau amik chemistry dekat university, 
Yang peritnya mestilah LAB.
Penat weh berdiri 6jam then main2 dengan radas.
Ish kan ada aku campur semua asid yg ada,
 meletup nanti aku lariiii lah~ =P

3 comments:

faiz faiz said... [Reply]

u lari kat i kan?

SoLy SoLicious SoLy SoLicious said... [Reply]

hahaha..main cmpur aje bhn2 kmia tuh kompem la malatop!

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

hahaha xper2 nti i buat muke innocent kih3

Exchange link

.