Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 9, 2011

Musuh Dalam Bulan Ramadhan.

Salam Readers~

Zaman sekarang budak-budak advance betul yeah.
Boleh takeover tugas makhluk yang suka goda manusia. (Setan & Nafsu)
Semalam masa nak pi terawih macam-macam jenis manusia aku jumpa.
Ish ish dugaan betui lah semalam
 aku lak hanya mampu jadi pemerhati tegar je teeeheee~

1.Species manusia bajet diri perfect tapi nak buat wikang pun tak reti.
 2. Species Manusia Perut Macam Aquarium, letak Ikan Paus belum tentu kenyang

3. Species Manusia Tak Sedar Diri Kita Hanya Menumpang Di Dunia



Korang ada yang jadi species macam kat atas ni tak?
Kalau ada nak no tepon nak berkenalannn!! 
wakakaka =D

*Aku malas nak lukis doodle. wee~

5 comments:

farah hanim farah hanim said... [Reply]

heheee
comelnye lukisan :)
harap3 dijauhkn dr spesies nie :D

cik asam jeruk cik asam jeruk said... [Reply]

comelnye..pandai lukis. kalau sy ni mau menggigil2 lukisan mcm tangan parkinson.aiyak :P

cIk PikA cIk PikA said... [Reply]

hahaha.. cumell je entry.. :)

slamt pose!

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@farah hanim comel ke? heee tentiu3. yup harap di jauhhhkan

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@cik asam jeruk hahaha yeke? ni xlukis pon act heee

Exchange link

.