Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 27, 2011

Aqua-Ria

Salam Readers

Eventhough my final lagi 1 minggu plus minus lah kan, aku nak gak release tension. Asyik ngadap buku je sampai kan sometimes buku yang ngadap aku~ So today aku decide nak pergi tengok wayang and Aqua-Ria. Yeah aku admit yg aku never been there before cause masa aku sekolah cikgu aku cakap kami duduk KL so pergi sendiri jela Sob3 T_T. Aku tak lah jakun but just excited nak tengok ikan-ikan oh nampak sangat tipu padahal selalu tengok ikan kat pasar malam nie haa~

Aqua for a people like me, alaways bersuka-ria.

 Sambungkan jadi AquaRia. haha



Belangkas. Macam sedap di gorengkan kan~


"Hello my name is Paul,not Paul Octopus tau"


Besaunya buaya tuu~ Takot! =P


Apa nie? Ikan Bilis ke? haha. 


Agak-agak berapa KG? Jual laku tak? $_$


Aku suka turtle. So aku beli semua turtle accessories hee~ 

Summary : Harga untuk adult RM35. For me quite reasonable cuz maintenance untuk ikan-ikan kan dalam nie mesti mahal kan. Ikan-ikan memang variety la tapi suka tengok piranha, badan mereka macam ada stardust! Tapi ada certain cage yang kosong. Dunno why maybe dah mati kot tak dapat cari replacement huhu. Then souvenir ada yang murah ada yang mahal. Kena pandai-pandai cari. Bagi aku, tak rugi sangat pergi AquaRia!

 Peace!  

1 comment:

Mehmet Wie Mehmet Wie said... [Reply]

wah.. bestnya.. ada masa nanti Wie nak bawa anak2 ke sini juga lah..

Exchange link

.