Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Friday, December 10, 2010

Tiket Wayang hilang!!


Actually today nk tgk cite ni....
But malang gilerr tiket wayang aku hilang!!!!


*Lap air mata* :P
Huh!!

Aku beli 2 tiket sbb aku berdua dgn my mom..
Dunno how blh jatuh dri beg Guess aku ni...
Ye I know brpe sgt la amount tiket tu kan.
Certain people ckp ala setakat Rm21,
Aku blh bagi lebey dri tu.

Tpi tu duet allowance aku.
Aku simpan leklok 
Tetibe hilang.


Then  aku minta pihak TGV tulung check kan
whether ada org yg ddk kat seat tu x.
After dorg check, ckp ada :(

Okey aku rase nak makan daging manusia!! 
Boleh kan? hahaha


But aku ni baik. Aku halalkan.
Tgk lah key hantu tu puas2.
Next week aku ajak mak aku tgk lagi.

And mama aku ckp :
Make sure u keep it properly. Otherwise I cut your allowance.
What?! cut my duit?! 
Giler :( 
Okey aku jge leklok ek ma :P
huhu

But di sebalik kesedihan itu,
Ayah aku dh janji nk beli TV sony bravia.
Cuz TV sharp Aquos trlampau kecik utk mata katak aku ni.
hahahaha


Pengajaran : di sebalik kesedihan akan terselitnya kegembiraan... sepahit mana pun kite rasai, akan terserlah juga kemanisan :)

No comments:

Exchange link

.