Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 23, 2011

Tentang Perasaan Ku

Entry nie aku tujukan khas untuk seseorang,,
saya mmg minat awak,
saya mmg suka awak,
saya mmg sayang awak,
saya mmg nak jatuh cinta dgn awak.....
tapi
ada sesuatu yg menghalang saya untuk terus terlena dlm dakapan awk...
bukan manusia yg menghalang saya,
tapi
perasaan saya yg terus menghalang utk terlena dlm dakapan awk...
saya syg persahabatan kita dulu,
tapi lepas nie mungkin kte x mcm dulu kan?
saya xkan boleh melihat awk dgn mata bertentangan mata,,
semua kenangan yg saya lalui dgn awk menghalang saya menerima awk mcm dulu....
tapi
Andai kata satu hari saya jatuh cinta dgn awk,,
harap ketika itu awk masih belum ada penganti saya.......



3 comments:

ciek niena ciek niena said... [Reply]

luahkan sebelum terlambat..

storyfromme storyfromme said... [Reply]

jangan tunggu lama-lama.

naqhiyah said... [Reply]

dear..u're a mystery frend..i really dont understand u..haha

Exchange link

.