Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 10, 2011

Macaroon buat aku meleleh!

Aku memang suka makan.
Tapi yang sedap-sedap je and yang colourful je
kalau dull semacam rasa sekali nak muntah pink
aku taubat tak nak dengar nama makanan tu lagi lah!
hahaha

Tapi aku memang suka makan macaroon
1st time aku makan time aku gi dekat Empire Mall
aku beli dalam 6 biji macaroon.
First time makan mesti lah slow-slow kunyah
sudah tu bila dah habis semua aku telan
rasa nak lagi!!
malangnya rumah aku bukan dekat dgn Empire Mall 
sob-sob-sob

But now dah tak susah,
UM dekat kan dengan Subang?
alah apa lagi boleh lah aku jengah selalu Empire Mall
boleh balun macaroon 10 biji aku seorang sahaja okey :P
hahahaha
Tamak gilosss!

sedap giloss!! 
kecur tak tengok?
ke aku seorang je yang terliuq?


ala-ala comelnya korang semua nie,
meh masuk dlm mulut meh 
hehe :P

6 comments:

LindaRahim LindaRahim said... [Reply]

ramai yg kata sedap, tp manis...

storyfromme storyfromme said... [Reply]

mana nak beli macaron ni eh?

Gee Gee said... [Reply]

wahh..nampak sedap la..nak rasa jugak..huhu

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

yup sedap tpi manis sangat...
try la semua :)

B33HA B3n B33HA B3n said... [Reply]

nk try buat kt rumah macaroon ni..hee..nk beli byk2 mahal benor.

Unknown Unknown said... [Reply]

ni la yg org tgh giler skunk ni..tapi aku xsempat nk rase lagi..hehe

Exchange link

.