Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, June 30, 2011

Bila kebosanan menjelma....

Tadi kat rumah bosan gila.
Ni lah gaya orang takde kerja,
asek perabes duit yang ada je. haha!

Di sebabkan cacing dalam perut dah berteriak,
aku ajak ibu aku pi jusco.
Aku mengidam nak makan dominos,
tapi kat jusco takde dominos lah pulok,
so makan pizza hut pun kira ok lah.
Janji PIZZA!
heeee


Soup sampai dulu, jom sedut sampai licin!



aku tak suka air ni. macam air jarang, kan?


 Posto posto, eh pasta 



 Pizza sudah sampai =)
cukup lah untuk perut aku dengan ibu aku yang tercinta hehe




Lepas makan aku tawaf satu JUSCO
survey baju kasut skirt!
hahahah

Before balik, 
aku haus so beli air cool blog,
suka gilerrrrrr kat pearl tu.
Grrr grrrr =P


And untuk ayah aku ( untuk aku gak )
JCO donuts




*aku baru je hilang berapa KG. dalam masa sehari boleh gain balik itu KG yg hilang =(

No comments:

Exchange link

.