Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 29, 2011

Kau peduli apa dengan mulut aku?



Aku tak suka lah orang yang sibuk-sibuk dalam hidup aku.
Aku tak suka kau kisahkan apa aku cakap
hello kau siapa eh nak halang aku cakap apa?
mulut aku, aku tahu apa yang aku cakap kan.
Kau tu tayah tunjuk baik sangat.
Sebab kau tu banyak sangat kurang nye ok?
Tu lah manusia...
Kuman kat seberang nampak, gajah kat depan biji mata????
tak nampak.



Yang kali nak tegur orang,
pergi ambil cermin,
cermin urself first ok?

Nanti aku belikan kau cermin besau punya eh? LOLOL



10 comments:

syrupmasin syrupmasin said... [Reply]

nak cermin..nak cermin..err..free kan??

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

hahaha FOC je. nak 1? hee

AnAk dEneSor AnAk dEneSor said... [Reply]

uih garang nyerrrr.hihii

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

bila org tak reti bahasa, jadi mcm ni lah haha

Onitsuka_hana Onitsuka_hana said... [Reply]

ini mendatangkan kemarahan..hehe relax2 k

Daya The Sixth ! Daya The Sixth ! said... [Reply]

Haisy rilex , mengadu dekat Allah insyaallah semua akan okey :')

ShidaHaron ShidaHaron said... [Reply]

hai, jalan-jalan singgah !

http://comelvscomot.blogspot.com

sergeant keroro sergeant keroro said... [Reply]

trolololol XD

p/s : wat pop-up komen k? senang orang nak komen :)

ishiko ishiko said... [Reply]

singgah sini mesti terkejut dgn telur jam hijau bul2 t.. keh3x..

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@ishiko hehe terkejut ekkk??

Exchange link

.