Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 27, 2011

day 4 - benda yang anda buat bila sorang sorang


Semalam tak update blog sebab kepenatan sepanjang hari pergi shopping:132:
*teman ayah aku shopping actually :face61:

So aku teruskan hari ni sebagai hari cabaran yang ke-4 lah ea..

benda yang anda buat bila sorang sorang



:0h2: If aku kat luar rumah, selalu aku main game kat dalam HP HP. Tak pun aku mesej lah pakwe aku. hehe. Yelah tak kan lak aku nak bual sorang-sorang plak? Kang orang cakap aku gila pulak:s::131:



:9n2:If aku kat dalam rumah, selalunya aku menghabiskan masa dengan Online monitor. hehe aku blogwalking, tengok you tube. Tapi broadband celcom aku ni bengong. Bila dah pakai sampai 7gb camtu, terus slow. Payah sikit aku nak blogwalking tengok movie apa. Nak pergi MCD on9 malas lah plak nanti hari-hari makan MCD gemok plak aku. :face7:





:9v2: If aku kat dalam bilik, aku suka golek-golek atas katil. Kadang-kadang aku tengok movie dalam bilik aku sebab dalam bilik aku ada TV :10:.Yela anak tunggalkan so tak payah aku kongsi TV dengan siapa2 hahahaha :11:



Tapi sebenarnya kalau sorang-sorang ni bagus buat taikmata
hahahaha:11:

5 comments:

Unknown Unknown said... [Reply]

haha..sgt setuju yg last sekali tuh..buad taikmate :D

lalalililulu lalalililulu said... [Reply]

haha...betui2..absolutely agree ngan yg last tuh..

farisya farisya said... [Reply]

:)

nak shawl murah ? kindly visit , support and buy at http://www.farisyacloset.blogspot.com

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@syrupmasin hahahah betul-betul :)

cikFF cikFF said... [Reply]

untung lerr.. hukk...

Exchange link

.