Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 29, 2011

day 6 - tiga perangai burok anda

3 Perangai buruk aku?
hahaha malu plak nak cakap :10:
kalau cakap confirm aku lari kan diri terjun dalam baldi mrgreen

Ok meh sini duduk rapat-rapat,
aku nak share secret kat korang,
perangai buruk aku sudah terbongkar.
hahahah:face17:

:0h2:BOROS :65: aku memang boros bila kat dalam dompet aku ada banyak wang. Kalau ada rm500 dalam dompet aku time pergi shopping, lebih kurang 10saat je duit tu boleh habis. Mana tak nyee, masuk butik JASPAL, rembat satu baju, masuk butik ALDO rembat satu kasut. Sudahnya balance tinggal rm10 je neutral


:9n2:SUKA BUAT BODOH:65: kalau aku cakap aku tak suka seseorang tu, tak kisah lah lelaki:97: ke perempua n:95:, aku suka ignore dia sampai mampus. Kalau dia minta maaf pun, aku suka buat-buat tak dengar. Nak dia ucap lebih 100 kali baru maaf + belanja aku makan CHILIS dekat KLCC tau hahahah



:9v2:BUSY BODY:65:hahaha aku memang macam wartawan versi kucing.:78:sibuk nak amek tahu hal orang. Tapi tengok orang lah, sebab tak semua orang aku minat stalk kisah hidup diorang. Certain people je bertuah sebab aku suka stalk hidup mereka hahahaha:face15:


:0x2: TeddyNote : Kantoi aku lah hahaha

No comments:

Exchange link

.