Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 29, 2011

Shopping Bags Yang Pelik. Kau ado?


Kalau kat selangor ni,
setiap kali hari sabtu if shopping memang tak dapat paperbag.
So memang payah la bila aku shopping kat One Utama contohnya.
*padahal jusco Cheras dekat rumah aku pun sama.



Sometyme terpaksa sedekah 20sen semata-mata. T_T
Benci!
Tapi kan if aku ada shopping bags macam kat bawah ni,
confirm aku buat harta karun sampai 2222
hahaha
tapi wujud lagi dunia ketika itu?
entah.
cuci mata jom




Kalau tak tgk dari bawah, nampak mcm bawak budak.





Mainan Mata haha



Auww sakit jari aku kena gigit!



Manusia atas 20 tahun je yg boleh tgk! haha



Cantik nampak itu plastik :P



haha ini beg aku yg useless betul!
kecik gilerrrr...........





7 comments:

Ummu Ukasyah Ummu Ukasyah said... [Reply]

memang beg yang pelik..

jom join ga.. http://artdesignproduct.blogspot.com/2011/06/adc-fn-giveaway.html

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

kan :) orait!

sigadispink sigadispink said... [Reply]

Wow...unik tol beg2 kt atas tu..=)

Syafiqah Nafis Syafiqah Nafis said... [Reply]

bapak ahh.aku pon nk seploh kalo ada.haha

yaya yaya said... [Reply]

wahh mmg cntik la paperbg tu...
yaya prnh bt entri pasal plastk bag ni
j0m lastik cni..

http://melaskarpelangi.blogspot.com/2011/06/k0rang-kedekut-ke-tak.html

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@sigadispink kan unik kan hehe

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

iqapiqa : wah sepolah? tamak hahaha :P

Exchange link

.