Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 6, 2011

Restoran Aneh ! Macam Best.

Sekali tengok nampak okey je.
Dua kali tengok, bila otak dah pikir kotor,
terus aku tak nak pergi makan tempat mcm ni.
Nanti aku muntah pink payah kang!
hahaha

1st weirdo restaurant 
Modern Toilet Restaurant : Mostly makanan yg dorang serve ada bentuk mangkuk tandas eeuw! Pile of poo!
Choc Ice Cream


Sup mangkuk tandas?
  

2nd weirdo restaurant 
Restaurant in a Prison (ITALY) : Rasa macam kat penjara lah. Ohh so creeppyyy !!

having my dinner in jail?

3rd weirdo restaurant 
Undersea Restaurant : The first-ever undersea restaurant in the world. I dunno how much it cost for their foods.Maybe cheaper than TGI Fridays because its situated in Maldives. hoho

Heaven gilerr makan kat sini!


Bilik pun ada? mesti mahal. hoho

4th weirdo restaurant
Condom Restaurant (THAILAND) : If aku ajak family aku pergi sini, confirm aku kena lempang lelaju dgn my dad! hahaha

haha kondom letak kat atas kepala eh? hoho

5th weirdo restaurant
Restaurant in the Sky (BELGIUM) : Im afraid of height, so obviously i will say NO if sum1 ask me to eat at Restaurant in the Sky !!

Tinggi nya?! *pengsan


Feyqa bebel : makan pizza jusco je sekarang ni!

No comments:

Exchange link

.