Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 14, 2011

Telur Terbungkus atau di bungkus ?

Bosan-bosan kat rumah aku tak tau nak buat apa.
Asyik online, main game tak pun tgk movie.
So tadi aku decide nak masak untuk lunch.
Beli majalah RASA then try tengok makanan apa yg aku boleh try!

At first aku nak buat omelette,
Tapi terlupa lak nak beli susu dutch lady.
So buat telur bungkus je lah.
Actually omelette sama je macam telur bungkus.
Cuma kena add up something kat omelette supaya nampak ke-baratannye!



Cewah hidangan bukan main lawak.
Habis cili hijau tu ku belah.
Ingat nak buat cili merah sekali, tapi malas lah, 
bukan cili tu aku makan pun heee~



Semangat kan?
Inti dalam dia aku letak mushroom, daging cincang, lada hitam.
Inti dalam tak kisah nak letak apa.
Nak letak nugget, hot dogs or burger pon boleh!

Topping atas telur tu aku letas sos BBQ dengan Yellow Mustard.
Yang mana tak suka mustard, tak payah pakai lah!
Lepas tu makan dengan nasi and air oren..
Kecur tak? *cakap lah kecur
hehehe =)

7 comments:

ct kektus ct kektus said... [Reply]

ecece, kemain ni.

dah boleh kawen lah pasni. hehe ;)

Mish Eyryn Mish Eyryn said... [Reply]

ehehe. .
mcm sedapp jee. .
na try ? =)

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@siti kektus boleh jga tga tgu pinangan nie :P ehehe

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@syerz eyryn hehe meh dtg rumah :P

Echa Echa said... [Reply]

wah..rasa nak mkn je gmbar tue..
hahaha :D

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

wah jgn mkn gmbr xxpnh d buad org haha

FADZ FADZ said... [Reply]

mak aih..sedapnyer..=D

Exchange link

.