Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 2, 2011

Anime Oh Anime~

Salam Readers..

Waktu bulan puasa mcm ni lah mata selalu ajak tidur!
Yela konon-konon nya badan letih perut lapar =p
Tapi aku malas lah nak layan biji mata nie,
nanti bila dah start kuliah tak kan nak tidur petang lagi..

So aku try lah searching anime yang best-best.
Aku ni bukan lah Anime freak, jarang sangat tengok anime.
Tapi ramai lak member lelaki aku ajak tengok anime.
Mereka kata once kita tengok, kita terus jatuh minat!
*macam jatuh cinta lak

Mula-mula aku search kat you tube.
Tapi kat you tube anime dia ada yang tak ada subtitle english.
Payah lah aku nak paham ingat aku orang Jepun kah =.="
Then try search kat mangafox. Banyak gak anime best-best. 
Aku paling minat Anime Horror.
Kalau movie wayang pun aku minat genre Horror.


Psychic Detective Yakumo
Aku minat giler citer ni!  
Sampai tengah malam pun aku sanggup tunggu citer ni siap loading.


Mermaid Forest
boleh tahan best gak lah cerita nie.
Kat you tube pun ada tak salah aku,

One Piece 
Aku rasa cerita ni tersangat lah famous amos di kalangan Anime Lover!
hahaha betul tak?
Kalau tak,tak kan UNIQLO jual baju One Piece =p 


< Pssttt > Tetibe aku rasa nak solek muka aku ala-ala ganguro lah =p hahahahah




5 comments:

faiz faiz said... [Reply]

tgk la fairy tail...world top now..

My Name is Mar My Name is Mar said... [Reply]

Awek anime pun comel-comel..
Suka!

Mar is a BOY or GIRL?

Dzarief Zuhdi Dzarief Zuhdi said... [Reply]

haha.. download la kat animecrazy.net.. pakai idm konferm laju.. lam sejam ble habis..

detective yakumo tuh layan gak tapi 2 3 episode jer.. mcm x best jer..

K K said... [Reply]

anime memang comel, hehe XD

ct kektus ct kektus said... [Reply]

layan kadang2 je. melainkan kalau kat tb, mmg ngadap la. haha :p

Exchange link

.