Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 8, 2011

Betulkah Gaysec Berjaya Kenal Pasti?

Salam Readers~

Hari ini ada berita tergempar ^.^

 Korang semua pernah dengar nama...


Hajjah Sitt Al-Wuzara (makcik)


Pernah kan?
Ala manusia yang tak sedar diri menghina agama Islam tu.
Tapi hari ni kita sudah dapat kenal pasti siapa kah wanita kurang ajar tu.
Terima kasih kepada Gaysec kerana berjaya mendedahkan identiti wanita itu.



kalau betul lah ARLENE TAN ni yang menghina Islam..
Korang rasa apa patut kita buat kat makcik nie?
 Buang ke dunia lain?
Huu~
Yang ini aku serahkan kepada pihak polis lah.


Tetapi....
Adakah pihak Gaysec ni betul2 berjaya dapat kenal pasti identiti makcik nie?
Sebab Arlene Tan ni telah pun buat laporan polis mengenai hal ini
dan dia juga mengatakan bahawa pihak Gaysec telah salah membuat andaian.

Betul ke??
Entah lah kita hanya mampu menunggu berita sepenuhnya dengan penuh sabar =)
Selamat Menunaikan Ibadah Puasa..

*BERBUKA NANTI MAKAN APA? cepatnye fikir pasal berbuka haha~





5 comments:

iMBobo iMBobo said... [Reply]

die dah menggelabah tu kot..huhu

Rohaizam Rosli Rohaizam Rosli said... [Reply]

hahaha agaknya la kan iMBobo kan... yela tkot kna rejam dgn batu la... apa lgik... tp bleh tak Iejam pakai batu bata... besar skit... hahahaha

~belog gadis~ ~belog gadis~ said... [Reply]

setuju je ngan iMBobo ngan rohaizam cakap. sumpah kejam makcik ni. geram sangat. grr~

Cik Baju Kurung Cik Baju Kurung said... [Reply]

mane ade orang jahat nak mengaku die jahat , kan ?

tiefazatie tiefazatie said... [Reply]

erm..btol cik baju kurung..mana ada org jahat ngaku jht...kte wait n see je la..

Exchange link

.