Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 5, 2011

Binatang Lupa Daratan~

Cuba teka binatang apa ni??
Binatang yang tak sedar diri kah?
Ish Ish ~

Kalau dari jauh nampak macam tiger,
Tapi cube u'ols close up,
 nampak benor tipu nyee~
Inilah namanya ANJING tak sedar diri perasan nak jadi HARIMAU =P


Ini lak ANJING perasan nak jadi PANDA
Ada lah sikit nampak panda kan?
Tapi tang hidung tu memang tak boleh tipu yang ini anjing =D


< Pssttt > Macam mana lak manusia yang tak sedar diri? Siap ada yang nak tukar jantina lagi.
 Dunia oh Dunia.

7 comments:

asnizaziz asnizaziz said... [Reply]

nampak macam sodap je..huhu ^_^

fRaMe+LenSeS fRaMe+LenSeS said... [Reply]

sgt comei. sgt comei. agagaag

aizamia3 aizamia3 said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@asnizaziz ha sodap? nak goreng kah ahaha

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@fRaMe LenSeS heheehee agak comey

ieLa yaaCoB ieLa yaaCoB said... [Reply]

haha...ade jgak cm 2=p

~belog gadis~ ~belog gadis~ said... [Reply]

yang rimau tu nampok benor cat. hee~ igtkan panda betol tu. tiut je. tapi dah sebut nama anjing da x cute da. hee

Exchange link

.