Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 10, 2011

Cantik Nombor ekau 1234!


Salam Readers~

Hari ni nak umumkan *ehem ehem. bahawa blog tak pemes ni telah ada pengikut bernombor 1234.

Terima kasih saudari..

Saya tahu blog saya tak sefemes seperti CIK EPAL, abg BEN dan banyak lagi lah.
Setakat follower 1234 ramai orang tak pandang blog ini T_T
Tapi Tapi saya bersyukur kerana blog ini telah pun mencapai target yang saya angankan pada tahun 2012.
*tak sangka secepat ini dapat ^.^

Sebenarnya.. lagi ramai follower lagi semangat kita nak berceloteh betul tak?
dan 
harus di ingat tak semua follower sanggup membaca & mengomen entry kita huu~ 

BTW Feyqa sayang semua follower blog Feyqa <3 Teddy
Sekian =)


16 comments:

sergeant keroro sergeant keroro said... [Reply]

tahniah!! XD

p/s : lau keroro unfollow mesti tak jadi nombor tu kan??

*kejam*

Memey Baharom Memey Baharom said... [Reply]

1234 ! wowww . perfect number ! besttt lahhhh . xpe x ramai pom asal entry hottt. hehehe

Ezy Chiaki Ezy Chiaki said... [Reply]

tahniah2!
ok la dr blog saye..
lg xpemes..
huhuuuuuu

NURUL AIN NURUL AIN said... [Reply]

wah,tahniah yee dah ade 1000++ follower :D

Wanz Mejuez Wanz Mejuez said... [Reply]

Tahniah..

tapi rajin2 lah melawat blog member2 tau...

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@sergeant keroro waaaa kejamnye dia :(

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@Memey Baharom hehe cantik kan nombor tuu

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@Ezy Chiaki tq :) t[ blog ni pown tak pemes lagi T_T

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@NURUL AIN tq wak :)

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@Wanz Mejuez tq. ok InsyaAllah :)

khansyaa' al khairiyah mohd ujang khansyaa' al khairiyah mohd ujang said... [Reply]

wah wah wahh. dah 1234 ! tahniahhh :D

eh eh doodle miss teddy dah siap. nah, have a look. kalau tak comel jangan marah ye ^____^
artwork budak baru belajar :D

http://cikpenyek.blogspot.com/2011/08/doodle-for-miss-teddy.html

kotak bulat kotak bulat said... [Reply]

tahniah! 1234! bukn senang nak capai 1234 tu kan. :)

iMBobo iMBobo said... [Reply]

yg pentin kita happy kn?dapat ramai kwn2 baru :)

isyam mirah isyam mirah said... [Reply]

waahh..cntik no tu 1234..
taniah2!!..
followr mirah skit je :)

ascil.punye.lah ascil.punye.lah said... [Reply]

1234,sape cepat dia dapat.bersyukur,bersyukur follower dah cukup ramai la tu.

*yg penting ada terselit nampak blogkita dalam gmbar .tu yng pelangi tuuuu.ahahaha

asnizaziz asnizaziz said... [Reply]

tahniah, bg sy, followers ramai tak penting asalkan ada pembaca yg setia :)))

Exchange link

.