Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 10, 2011

istana biru nak berkenalan

Klik banner untuk ngejoinn!

Full name : Rahsia =B nickname pikacun or feyqa

Maksud nama samaran : yang cerdik! Cerdik tak feyqa ni? *buweeekkk muntah pink

Suka ke tak nama : Mesti lah suke sbb maksudnya yang cerdik! yehaaa nak jadi pakar bom kena cerdik =P

Sifat yang baik : Ish tak macam angkat bakul nasi lemak ka? hmmm feyqa ni pendengar yang setia mcm tunggul kayu kot. lagi suka gelak even xlawak! hmm tu je kot yang lain tu kena tanye orang yg kenal feyqa

Sifat buruk : feyqa BOROS BOROS dan BOROS! dan kuat majok sensitif !

Sekian =B



18 comments:

PeRmAtA bIrU PeRmAtA bIrU said... [Reply]

mixed memang cerdik..:)

thanks feyqa sebab join... sangat2 menghargai... huhuhu...

nak jadi pakar bom yer??? tapi jangan bagi kat pertahanan negara lain tau... untuk pertahanan Malaysia jer.. :)

wah bleh la kongsi2 masalah ngan feyqa gini, heheheh...

jangan boros selalu tau.. upsss.. sama la kita boros n kuat merajuk.. hahahah..:)

Si Pujangga Si Pujangga said... [Reply]

hahaha.. :D

H.J H.J said... [Reply]

uhuhu..orang sensitif ni..

fiq. fiq. said... [Reply]

same la kita, emo kuat, tapi bertempat

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@PeRmAtA bIrU hehee Alhamdulillah, InsyaAllah doakn fika jd pakar bom ye hehe

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@Si Pujangga npe gelak :P

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@H.J hehehehehe

Princess Feyqa Princess Feyqa said... [Reply]

@fiq. betul tu seyuju!

Pink Diva™ Pink Diva™ said... [Reply]

Avoid being extravagant, not good on your finances ..hikhikhik!!!

salam kenal dari segmen yang sama

Afiqa Dayana Afiqa Dayana said... [Reply]

eh feyqaa !
banyak persamaan lah kita nih .
nama macam same jee .
suka gelak pon samee .
boleh jadi kawan nih .
hehe selamat berkenalan :)

http://afiqadayana.blogspot.com/2011/08/istana-biru-nak-berkenalan.html

Cik Bell Cik Bell said... [Reply]

singgah dari segmen yg sama ;)

HAHAH.baguihh nie..Malaysia bakal ada pakar bOm sendiri..:p

PeRmAtA bIrU PeRmAtA bIrU said... [Reply]

jom2 berkenalan dengan kawan2 yang lain..:)

http://nilamsuhana87.blogspot.com/2011/08/segmen-istana-biru-nak-berkenalan-da.html

faLiaa faLiaa said... [Reply]

hi Feyqa!!salam perkenalan,dtg dari segmen yg same :)wah..pakar bom tu,dasat :)

btw,saya perlukan vote anda sgt5..please2
http://aliaapunyabelog.blogspot.com/2011/08/saya-suka-hari-rayaa.html

TQ sgt5

Zul Fattah Zul Fattah said... [Reply]

salam... terjah sini..
gud luck k..
anyway..happy blogging..


http://zulfattah.blogspot.com/

ana raisya ana raisya said... [Reply]

salam ai..ana dtg nak melawat ..salam kenal dari blog istana biru..:))
selamat hari raya

http://raihanibtisam.blogspot.com/2011/08/segmenistana-biru-nak-berkenalan.html

twinkeenabilah twinkeenabilah said... [Reply]

Singgah dari segmen yang sama :)

Salam perkenalan.

Wah mixed ! :D

yayath yayath said... [Reply]

singgah sini dari segmen yang sama:)

CIK PARO! CIK PARO! said... [Reply]

HaI si cerdik!

Exchange link

.