Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 16, 2011

Shopping Online Lagiii !

Salam Readers~

Mesti ramai dah start shopping mopping kan sekarang ni? Aku gak yg belum lagi, maybe next week kot sobsobsob~ lambat kan? Di sebabkan aku lambat pi shopping,aku shopping kat internet dulu hee *alasan je tu

Kali ni aku beli make up untuk pagi raya nanti! Lagi-lagi first day raya, ramai yg datang kat rumah atok aku, mesti lah kena solek cantik-cantik biar ramai terpikat hahahaha! Ok itu aku bergurau, gatal bebenor macam tu! Perempuan boleh je bersolek tapi jangan keterlaluan lah kan macam ganguro tu iye dak? 

Aku shopping online kali ni dengan kak Fareha Rahmat. Dia pandai bermake-up tau thats why dia ada buat kelas untuk makeup2 nih. InsyaAllah ada masa nanti aku nak join gak! But buat masa ni aku just order make up je. Murah + Cantik = Berbaloi-baloi!


Macam "Gold diary" dan pencil kan? 
Jom kita cer try tengok macam mana rupa bila "diary" ini di buka! 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
( tak perlu lah scroll lama2 sangat korang mesti penat kan )

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Taa daa! - Dubai Gold Pallate - RM50
Perghhh glitter2 tuh! 
Ada eyeshadow, lipstik & blusher
Berbaloi-baloi kan? 


 Then aku ingat nak beli eyeliner tapi dah habis pulok. 
So aku beli creamy eyeshadow jela RM12.

Hitam + Silver.

Aku beli pallate tu sebab aku nak bagi set make up aku dulu kat cousin aku.
Dari hari tu dia sibok ngecek2 kat aku nak set make up yang nihhh...

*
*
*
*
*
*
*
House Of Healin Make Up set.

Actually set make up nih masih elok lagi dan banyak lagi yang aku tak pakai!
Tapi dah cousin aku nak, tak kisah lah aku sedekah ajee lah dalam bulan puasa ni kan
hehehe =D

Sekian~

6 comments:

Exchange link

.