Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 18, 2011

I LOVE Coach Poppy !

Salam Readers~


Lama bebenor aku tak update blog ni sampai hamster boleh buat sarang dah nie~
Ni semua gara-gara lecturer aku la banyak sangat bagi assignment sampai tak cukup 24jam and kalau boleh aku nak 34jam satu hari sebab 24jam belajar + makan + online then 10jam lagi untuk tidur. Hehehe.
If weekend lak boleh la aku perabiskan masa yg ada dgn tgk wayang and shoppim-mopping! 


Cakap pasal shoppim, aku baru je mop segala duit dalam purse untuk memiliki sebuah handbag berjenama
Coach Poppy.. habis licin duit aku untuk bulan ni sob3~ T_T.
Even aku dah ada 3 handbag coach poppy, tapi aku tak pernah ada poppy sequin lagi that's why aku tak kisah nak splurge on that poppy but need to take care a lil bit la sebab sequin kau tauuuuu...
Rasanya aku ni tak ganas mana nak wrestling dgn handbags aku sampai jadi hancuss so boleh la aku peram beg ni lama-lama hehe.

Selamat Datang Datin Coach Poppy Sequin =)

Ala tomey-tomey,
 ala buchuk-buchuk,
Ala masham-masham,

En Poppy Sequin, saya beli awak dengan harga RM+++ untuk menambahkan koleksi Poppy yg saya ada. maka dengan itu tolong jangan tercabut ye sequin2 yang bertepek dekat badan awak tu (mcm beg che-che new york aku yg dulu cepat aje tercabut) kalau tak saya tepek awak kat tong sampah baru AWAK TAHU... eh eh baru AKU TAHU rugi beli kau sob3~ T_T


P/S : tengah enjoy ngap-ngap macaroon  =D

4 comments:

Hiddy Asri Hiddy Asri said... [Reply]

sedap ke macaroon ni?

Zahirah Zahirah said... [Reply]

uik, mahalnya. hoho

Anonymous said... [Reply]

:) kalau lah masa sehari tu boleh lebih dari 24jam..memang best..hehe

Anonymous said... [Reply]

:) kalau lah masa sehari tu boleh lebih dari 24jam..memang best..hehe

Exchange link

.