Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 31, 2011

Kalau pasal bergambar, NO 1 korang ye?!

Salam Readers~

Siapa yang tak suka bergambar? Cuba angkat kaki sikit? Hee~ Aku sedang-sedang je. Kata orang ikut mood sebab kalau mood tadak muka aku bengis semacam je!

 Masa aku tahun 1 kat UM dulu, aku tak join pun sesi photography. Bila dah naik tahun 2 nie, kena lah amek gambar sebab rasa mcm dah nak graduate jeeee  (padahal ada lagi 4 sem!)  

Budak2 kimia yg cun dan segak. ( Yeke?!)



Gambar candid~
Cuba cari mana aku? 
Mesti tak jumpa kan sebab gmbr ni blur that y suruh u'ol cari! muahaha


Actually ada lagi 4 keping. Tapi takde kerja aku nak upload semua. 
Petang ni ada kelas kimia organik. Lecturer tu nak revise balik semua topic masa aku Tahun 1 weyh T_T
penat aku gali lubang kat mana aku simpan buku sem lepas! ayooo maa~

Sekian.

2 comments:

Exchange link

.