Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 19, 2012

Jangan Kacau!


Sejak akhir2 ni ada mamat mana tah asyik kacau dan ganggu hidup aku je. Eh seriau bebenor lah nampaknya. Kau bukan sesiapa dan aku bukan sesiapa bagi kau so please jangan kacau aku T_T kau bukan kekasih, bukan jua musuh so up to me la nak kawan nak musuh dengan siapa pun! Ish tolong lah YA ALLAH kau bagi lah kesedaran kat orang itu untuk belajar menerima takdir kau!


“Allah menulis takdir seluruh makhluk lima puluh ribu tahun sebelum menciptakan langit dan bumi.” (HR. Muslim)


“Hendaknya kamu beriman kepada takdir, yang baik maupun yang buruk.” (HR. Muslim)

Okay takkan aku nak bagi ceramah kat sini plak kan? Solat 5 waktu tak cukup lagi untuk menyerahkan hati kau dekat Allah? Selawatlah dang mengajilah selalu semoga aku mendoakan kau beroleh ketenangan AMIN! ( maaf entry ni untuk kawan lelaki aku yang selalu ganggu hidup aku. Aku tak tenang dan aku menyampah sangat! Tapi aku berdoa supaya Allah bagi dia ketenganan selalu dan PLEASE DONT DISTURB ME ANYMORE. kalau taknak jadi KAWAN aku terus pun takpe dari kau ganggu hidup aku, aku tak suka cara kau, tak suka semua tentang kau. TITIK NOKTAH * lepas ni aku akan anggap kau invisible apa yang kau cakap masuk telinga kanan terus buat u-turn balik!!

No comments:

Exchange link

.