Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, June 28, 2012

Serbu Makanan Kegemaran~

Salam Readers~

Almost 1 week aku tinggalkan bumi Korea. Seriously I still remember that day when the 1st time aku jejak kan kaki di bumi sonata. Rindunya =( But hidup perlu di teruskan dan yang lepas tu akan tetap menjadi kenangan manis bagi aku :) 

Sampai je Malaysia perkara 1st aku cari --> Sate Kajang. Memang dah lama sangat aku tak makan sate even kat Korea ada jual sate tapi tak halal hee~


Nasi Briyani Gam Ayam, nasi malaysia and nasi korea totally different if nak di compare lah.Nasi Korea quite sticky and banyak kanji. Tapi aku tekak orang melayu so nasi malaysia tetap di hati hee



Burger Bakar Abg Burn. Sedap gila dah lama aku mengidam weee!


Donut kat Malaysia sama je macam kat Korea, tapi aku memang hard fan of donut hee 



Pizza di PapaJohn. Pakwe belanje hehehe =)



Cake chocolate! nyum3


Activity shopping tak kan di lupa kan. But since kat Korea aku byk shopping forever 21,kat Malaysia ni aku just beli sehalai dua je sebab nak compare harga ngeh3. 


Aku amek short semester but just 1 subject jeee. So every wednesday and thursday aku kena datang UM lah jawabnye, fenat jadi busy bee T_T

No comments:

Exchange link

.