Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 5, 2012

Tabung Kucing~


Salam Readers~

Siapa suka kumpul duit syiling? Aku kalau kat Malaysia memang nak sangat duit syiling sebab kebanyakan  pakcik/makcik malaysia kalau barang ada sen2 mesti nak duit syiling. Kalau takde, kira hutang. Kat Korea ni, bersepah duit syiling! Tayah kumpul memang akan terkumpul punya. heee~ 

So bila balik malaysia nanti, memang aku dah berazam nak kumpul duit syiling. That's why aku sangup beli tabung kucing yang mahal ni huk3.


Cat bank =)  
semangat tengah berkobar2 masa ni! ngeh3


Comel tak kotak tabung ni? 


Chakk! 
Tengok tangan kucing tu dah gatal nak amek duit! amboii~


Nota Kecil : Mesti teringin nak tengok macam mana tabung ni berfungsi kan? 

9 comments:

Misz Mieza Misz Mieza said... [Reply]

Comey lah! Kat mesia takde nih.. =)

cik ery cik ery said... [Reply]

perghh comel gilos

faiz faiz said... [Reply]

nak satu..

Leeya Amalia Leeya Amalia said... [Reply]

Comel >.<

man man said... [Reply]

comelnya..heheh

Nur Zulaikha Nur Zulaikha said... [Reply]

wahh..pernah nmpak yong hwa gune tabung ni dlm goguma..comel sgt..
p/s:x sabar nk dpt chopstick..hehehe..adekah?

tiefazatie tiefazatie said... [Reply]

sgt cumil o k..hee

Khairul Masseat Khairul Masseat said... [Reply]

Siapa supplier tabung ni? Urgent call/wasap/sms 0167816356

Khairul Masseat Khairul Masseat said... [Reply]

Siapa supplier tabung ni? Urgent call/wasap/sms 0167816356

Exchange link

.