Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 13, 2014

pelajar termuda?


Untung hanzalah baru 2 bulan dah masuk dewan kuliah Kat fakulti sains, UM. Mama dia dulu 2 tahun baru jejak universiti tu pun hantar aunty. Nak buat cane Mama dia student lagi. Kena lah ikut kadang2 huhu. Hanzalah jadi perhatian Kat fakulti sains. Konon pelajar termuda la tu Hehe. 

Insyaallah mama doakan rezeki hanzalah dpt melanjutkan pelajaran ke universiti yg sama dgn Mama, Universiti Malaya..dalam bidang apa? Terpulang hanzalah minat apa, if minat sains ambil lah bidang kimia,kalau tak ambil bidang perubatan Ye hanzalah ..insyaallah mama doakan yg terbaik buat mu. 

4 comments:

zarulfarhana zarulfarhana said... [Reply]

tahniah...

Cik Iman Cik Iman said... [Reply]

Sama la kita :) lepas 44 hari pantang, Cik Iman kena gi balik kelas sobsob sabo je la~

comelnya hanzalah~ jom amik master sekali ekekeke

May May said... [Reply]

All the best to your career...

Najib Ariyan Najib Ariyan said... [Reply]

wahhh boleh masuk dalam dewan kuliah? dibenarkan ker? cemana nanti kalau meraung? kalau senyap memang seronok lah

Exchange link

.