Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, August 28, 2011

Kad Selamat Hari Raya !

Salam Readers~


Lagi beberapa hari je kita dah nak menyambut hari raya kan? So aku rasa memang patut aku nak buat ucapan SELAMAT HARI RAYA kepada....

1. My Parents... (Sorry tak reveal ucapan di sini) heee

2. My atok/aunty/uncle/cousins... Selamat Hari Raya, maaf secara zahir yee andai tersalah kata TERbuat hati sakit ke, TERmakan kuih raya lebih ke nanti,TERminta duit raya banyak2 memandangkan aku anak tunggal heee TerKentut kat rumah ke hehehe Maaf bebanyak tau!

3. My Awesome Friends in UM & KMJ... Selamat Hari Raya korang! Minta maaf yee sebab kita selalu gaduh2 manja dan masing2 nak tegak kan pendirian masing2 even korang dah tau korang salah kan heee. Minta maaf sebab setiap kali raya kita tak boleh meet up! Sorry gang nanti aku kahwin aku jemput korang! haha miss u'ols alotsss!

4. My Beloved Followers... Selamat Hari Raya to all my readers! Thanks sebab sudi follow blog aku and for those yang always bagi comment kat blog aku thanks bebanyak key! Aku takde duit raya nak bagi sebab student lagi kannn haha so sebagai ganti aku bagi korang KAD RAYA HANDMADE punya! haha nampak yg korang lebih significant kan? hahaha



* Fewittt My Coco pakai hijab! haha comel tak?


So dengan ini aku nak bagi tau yang blog aku akan cuti selama beberapa hari kerana mood raya lebih tinggi dari mood berblogging haha. Maaf ye if ada masa terluang aku akan update blog aku lagi-lagi bila duit raya aku dapat lebih dari RM200 weeee~ Yela makin tua ni makin jarang dapat duit raya kan kan sedihnyeee =(


Ok lah nak tidur dulu esoj balik Johor yeepeee! 

Selamat Hari Raya Bloggers!

15 comments:

IFA Athirah IFA Athirah said... [Reply]

selamat brcuti!!saya di sini x dpt cuti!!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Zul fattah Zul fattah said... [Reply]

slamat hari raya.. huhu..

Firdaus Life Firdaus Life said... [Reply]

selamat hari raya aidilfitri :D

ILA SYAMILA ♥♥ ILA SYAMILA ♥♥ said... [Reply]

selamat ari raye feyqa. beraya best2 taw ! ;D jgn lupe kite huk3

BENA BENA said... [Reply]

selamat hari ghaye ye feyqa. n selamat menyambut merdeka ! heeee ;)

Hiddy Asri Hiddy Asri said... [Reply]

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin

MohdHaz MohdHaz said... [Reply]

Selamat Hari Raye Aidilfitri =)
jom kmpul duit raye bnyk2 hehe ;p

Memey Baharom Memey Baharom said... [Reply]

Happy Eid Mubarak! A thousand apologies for my wrongdoings .. May Allah always bless u dear ♥

Me is Whoa! Me is Whoa! said... [Reply]

selamat hari raya!

haasyaa haasyaa said... [Reply]

SALAM AIDILFITRI :)

DILEMA WANITA DILEMA WANITA said... [Reply]

salam lebaran...tp cian bear tu...die boys la maneleh pkai tudung... =p

Unknown Unknown said... [Reply]

hehe selamat ari raya.


owhh student UM jugak eh. hehe.

Pak Pis Pak Pis said... [Reply]

dah raye yang ke-5 la uhuhu

cik asam jeruk cik asam jeruk said... [Reply]

selamat hari raya feyqa :)

Myra Jay Myra Jay said... [Reply]

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

Exchange link

.