Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 13, 2012

Aku Sayang Kau Hari2!


Salam Readers~


"Esok 14 feb, jom kita makan kat chilis nanti I nak bagi hadiah bebear kat you sebab I sayang you sangat2". Itu ayat yang agak femes amos lah bila valentine day tiba kan? Konon2 sayang kat awek nak bagi bear, lepas tu gaduh bear tu kau tikam2 pakai pensil ek? adoyai jangan lah buat bear macam tu baik kau bagi aku je boleh aku jual second hand =D haha. Aku just pelik lah bila aku keluar ke mall pada 14 Feb, maka ramai lah pasangan belangkas tiba kat restaurant mahal2 belanja awek dengan bunga taik ayam sejambak. Eh kenapa time bufday xnak lak kau buat macam tu? nak gak 14 feb kau buat. Kita orang Islam tak patut meraikan hari2 macam Valentine day, Mother Day, Father Day, segala Day Day la. Sebab kita sepatutnya appreciate orang hari-hari not in specific day je. Kalau nak meraikan juga tak boleh ke? Boleh, boleh, dosa kau tanggung lah kan tak kuasa mak tanggung nakk!

Semoga Allah sentiasa menguatkan Iman kita di dada ini agar tidak melakukan apa yg di larang, Insyaallah. Say No to Valentine's Day!


Cinta suci itu hadir hanya sekali. Aku mencintai mu kerana Allah membenarkan kau menjadi teman hidupku. Aku akan sentiasa merindui dirimu dan berada dalam doa ku selalu. Semoga kita akan membina masjid yang diidamkan dari dahulu lagi Insyaallah =) 

5 comments:

Afiqah Afiqah said... [Reply]

setuju dengan anda :D

Hafizin Jamil Hafizin Jamil said... [Reply]

yeah.betul tu fyqa..jom belanja chilis..haha

hamzah ian hamzah ian said... [Reply]

hehe.. itu orang barat aje sambut.. huhu

indahhiasan indahhiasan said... [Reply]

dorang bahagia 14 february je kot..date lain dorang gaduh...

ajak ajak said... [Reply]

asalam .... setujuk ngan awak ... biarlah kebahagian tur berpanjangan ... betoikan ..tq.

Exchange link

.