Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 1, 2012

Namsan Seoul Tower ~


Salam Readers~

Annyonghaseyo ~ sekarang dah masuk bulan May means that almost 2 months aku berada di bumi Korea. Sedar tak sedar aku ada lagi 51 days dekat Korea before im going back to Malaysia =( seriously sedih nak tinggalkan Korea lagi pon aku dah dapat adapt dengan environment kat sini.. But InsyaAllah 1 day aku akan datang ke bumi Korea lagi tapi maybe dengan my family and husband and aku akan jadi their tourist guide lah hehe. So last week, my fiends datang ke holiday dekat Korea and memandangkan aku belum lagi ke Namsan Tower, aku pun join lah diorang.

Actually nak pergi ke NAMSAN cable car kita ada 2 choice either nak naik kaki masing2 pergi ke cable car or by taxi. Kami hari tu quite tired and lazy so we took a taxi  untuk sampai dekat cable car. Nak sampai ke Namsan tower, korang boleh pilih 1 turn or 1 round kot means korang nak pergi balik naik cable car or pergi sahaja and balik naik kaki lagi. But aku beli yang 1 round senang baru 8000 won heee. 8000 won dengar macam RM8 je padahal RM24. huhu. 

My friend and I. Dah tak sejuk T_T

 Yeye naik cable car! tapi cable car bukan macam kat genting yee~ cable car ada 2 je, 1 pergi 1 balik.

 Pemandangan dari atas~ *dalam cable car



 Its spring season!



 Namsan Tower~

 Mascot Olympic ke ek? Mianeyo tak tau T_T


 Kami Sudah Sampai. Anda Bila Lagi? hehe 




Berlatar belakang dengan kunci2 cinta / kasih sayang
 OTW nak letak padlock. Orang kata kalau tulis nama dekat pad lock and letak dekat N seoul Tower, cinta itu mungkin akan kekal. Aku tak percaya, tapi aku percaya yang cinta aku dengan si Dia akan kekal selamanya sehingga ke akhir hayat kami AMIN =)

padlock aku yg berwarna biru tu hehe =P 
Mr Mohd ehem2, saya sayang awak! 


Sampai di sini sahaja story moly saya! Gomawoyo! Annyong!



3 comments:

Unknown Unknown said... [Reply]

wahhh jelesss

mila mila said... [Reply]

bestnye...study ke kat korea tuh??bape lama duk ctu da?

Munn Jaafar Munn Jaafar said... [Reply]

weeehhh...bestnyeee...nnti next time dtg tgk ada lg tak padlock tu.. =)

Exchange link

.