Welcome Peeps

Hye guys ! you are my visitor number..


 hug my teddy bear


My Precious
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 14, 2012

Lagu Raya buat aku bersemangat !

Salam Ramadan Readers~



Less than a week kita nak beraya, seriously tak sabar nak beraya! Tapi aku rasa budak2 lagi tak sabar kot? Yela kanak2 lah selalunya yg collect duit raya, umur mcm aku ni hanya pakciks makciks je yg bagi, orang lain kalau nak bagi kena pandang atas bawah dulu then cakap wahh dah besar dah anak dara sorang ni! <--- ayat tak nak bagi duit raya ler tuww ~ ~ 

Tapi takpe, parents mesti bagi and cik abg sayang mesti bagi banyak kan kan? hehe keje offshore company mesti bagi banyak maaa boleh ler aku shopping kat JPO nanti kan? ( nafsu pompuan mmg banyak! 9 nafsu lah kononyaa~ ) 

Sekarang ni pening memikirkan berapa helai baju nak bawak balik. Selalu aje bawak ter-over! bawah 30 pasang yg pakainya 20 pasang jeee haha *over ko 30 pasang, 15 sudah~ Raya pertama je pakai baju kurung, raya 2nd 3rd takmo aku pakai baju kurung leceh nak berlari sane berlari sini even belum ada anak, tapi aku ada anak tekak yg mengejar open house umah pakciks makciks hahaha! 

Okay lah nak kemas beg lagi, habis baju bersepah2 kat lantai. Kalau lah ada robot senang sikit suruh dia kemas balik baju aku ni, sakit pinggang aku ni haa nak kutip balik baju2 yg bersepah ni, cheittt =.=

Enjoy dengar lagu raya yg aku tuju khas untuk pembaca blog tak seberapa aku ni....... eh cop ada ke orang yg baca? mesti ada, especially silent readers yg tak pernah nak mengomen lepas bace entry aku kui3, peace!


Enjoy!!

5 comments:

::EIDA:: ::EIDA:: said... [Reply]

Mak aiii !! 30psg ?? *pengsan!* hikhihik... Akak kan, siap buat list taknak ada benda yang tertinggal.. Lagi over!! hahhahahhaa

emy|farid emy|farid said... [Reply]

saya baca! hehe semangat betol dgr lagu raya kan, rasa nak joget2. ewah, hehe

Shira Mary Jenn Shira Mary Jenn said... [Reply]

hehe saya pun tunggu duit raya dari pakciks dan makciks sendiri je. orang lain belum tentu lagi nak bagi. haha

B33HA B3n B33HA B3n said... [Reply]

selagi tak kawin selagi tu dapat duit raya! yeay..raikan sementara masih bujang..~ haha

Azee Hana Azee Hana said... [Reply]

dulu kecik2,,nak beraya laju je,,sebab nak kumpul duit raya,,siap bawak beg ag..haha

Exchange link

.