Salam Ramadan Readers~
Korang suka shopping online tak?? Saya suka bila barang tu tak mahal harganya sebab kalau barang tak dapat or tersalah bagi barang, saya tak akan mengamuk satu dunia! Tapi langit tak selalu cerah.. Saya ada order tudung online dekat &#&#^. Saya order satu tudung ni, bawal paddlepop dan saya send my order around 11.02 and mereka post around 11.00. Saya tak kisah kalau saya tak dapat tudung bawal tu in case dah sold out, tapi saya tak boleh terima kalau barang saya di replace dengan tudung yang lain tanpa pengetahuan saya!! Mungkin pekerja mereka dah rabun sebab penat kot melayan customer yang banyak, so mereka pun tak perasan code tudung yang saya nak tu... so mereka terbagi lah dengan tudung yang saya tak minat tu. ( mata letak kat mana lah time tu ye, duit nak so service pun kena tip top la gak sebab saya bayar pakai DUIT bukan pakai DAUN ) But masalahnya sekarang, tudung bawal yg saya nak dah SOLD OUT, so confirm kalau saya nak tukar tudung awning lembut tu tak dapat sebab tudung tu dah SOLD OUT even kat butik. Saya tak nak duit, saya nak tudung. Tapi kalau saya tak dapat tudung yang saya nak, cukup lah sekali saya beli dekat mereka. Lebih baik saya walk in kat butik yang jual tudung juga seperti Arzu, Pearl Haya.
Saya cukup sedih lah sebab saya email mereka supaya tudung saya di poskan agak lewat sedikit or pos guna alamat pejabat ayah saya sebab minggu lepas 3 hari saya sekeluarga tiada di rumah waktu siang, tapi mereka tak reply email saya pon so kena pick up sendiri parcel dekat Taman Shamelin. Then bila pick up, tengok dapat tudung yang saya tak minat =( Then saya tahu yang saya tak akan dapat tukar tudung awning lembut ni dengan tudung yang saya nak. Kalau dorang refund balik pon, maybe saya amek or maybe tak amek its depend kalau bibik saya nak saya tak minta refund lah.. cuma lepas ni saya rasa malas nak shopping di online store yg ramai customers.. nanti mereka bukan nak tengok betul2 apa yg saya order, malah masuk kn item yg salah lak.. Serik nak shopping online lagi. Sangat-sangat-sangat serik. Prefer offline shopping je after this!
*nak marah tapi saya puasa, saya hanya mampu bersabar even saya dah email about this matter tapi still belum reply dan saya pasti kan no more online shopping after this.
9 comments:
bahaye jugak kan..
setakat ni, xpenah lagi shoping 0n9..
setakat cuci mate aje.. nak beli takot mende mcm ni jadi..
alahai, kesiannya! kalau D kat tempat Fyqa pun D marah tau. bagi je respond kat online shop tu. biar dia tau yg dia silap. sabar k.
saba ek ;)
dugaan nih...sabarje...
ta pnh lg shopping on9 .. sbb mcm ta ykin material dy ..
@iMah pasni dah x beli dah :(
@Dianaa fyqa dah email, tp ni last kot shpg online sdh sbb hajat tak smpi T_T
jgn marah2 ye..
salam ramadhan..
hello dear :) btway , im new here . follow you done , hit me back plez plez plez !
Post a Comment